ANUNȚ – CASA de ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE TELEORMAN
Având în vede importanța asigurării continuițății accesului asiguraților la serviciile medicale și tratamentele necesare în contexul modificărilor legislative recente, Casa de Asigurări de Sănătate Teleorman prelungeste programul de lucru cu publicul pentru depunerea documentelor în vederea dobândirii calității de asigurat.
Astfel, începând cu data de 8 septembrie 2025, programul de lucru cu publicul pentru activitatea desfășurată în cadrul compartimentului evidență asigurați este de luni până vineri, între orele 8:00 -20:00. Pentru celelalte activități desfășurate de restul compartimentelor din cadrul Casei de Asigurări de Sănătate Teleorman, programul de lucru cu publicul rămane nemodificat, respectiv de luni până joi, în intervalul 8.30 – 16.30, iar vineri 8.30 – 14.00.
Precizăm faptul că, persoanele interesate pot transmite documentele necesare în vederea dobândirii calității de asigurat și prin mijloace de transmitere la distanță (e-mail sau poștă), fără a mai fi necesară prezența la ghiseu, evitând astfel deplasarea la sediul instituției.
În vederea simplificării și accelerării validării calității de asigurat, persoanele care au depus Declarația Unică privind impozitul pe venit și contribuțiile sociale datorate de persoanele fizice, o pot transmite la adresa de e-mail asigurati@castr.ro, sau prin poștă, la adresa din Strada Libertății nr. 1, Alexandria, Teleorman, Cod Postal 140009. În cazul în care este necesară eliberarea Adeverinței de asigurat, solicitanții sunt rugați să precizeze modalitatea de transmitere preferată (prin e-mail sau prin postă).
Mai multe informații cu privire la documentele necesare pentru a deveni persoană asigurată în sistemul de asigurări de sănătate și pentru a beneficia de serviciile medicale, medicamentele și dispozitive medicale gratuite, pot fi obținute apelând numerele de telefon: 0247/317084, 0247/316964, 0247/316974, respective Tel. Verde: 0800 800 958, sau la adresa de e-mail info@castr.ro.