• Contact
  • Publicitate
marți, iunie 24, 2025
Cronica de Teleorman
No Result
View All Result
  • Home
  • Actualitate
  • Social
  • Sănătate
  • Administrație
  • Politic
  • Educație
  • Comunicate de presă
  • Cultură
  • Home
  • Actualitate
  • Social
  • Sănătate
  • Administrație
  • Politic
  • Educație
  • Comunicate de presă
  • Cultură
No Result
View All Result
Cronica de Teleorman
No Result
View All Result
Home Social

Informații de interes public: modificări la nivelul Primăriei Municipiului Alexandria și a direcțiilor din subordine

by
12 martie 2020
in Social
0
Informații de interes public: modificări la nivelul Primăriei Municipiului Alexandria și a direcțiilor din subordine
Share on Facebook

În vederea prevenirii răspândirii virusului COVID-19, dar și a gripei sezoniere, Primăria Alexandria informează cu privire la măsurile dispuse de instituție referitor la modificarile la nivelul Primăriei Alexandria, Direcției de Evidență a Persoanelor, Direcția de Asistență Socială, S.C. APA SERV S.A. și Serviciului Public de Interes Local Administrația Domeniului Public, începând cu data de 13.03.2020:

  • Punctul de încasare al S.C. APA SERV S.A. din sediul instituției Primăria Alexandria își va sista activitatea, iar cetățenii își vor putea plăti facturile la următoarele puncte de încasare:
    – Piața Centrală – Strada Libertății, Alexandria;
    – Piața Peco – Strada Negru Vodă, Alexandria;
    – sediul S.C. APA SERV S.A. – Strada Vedea, nr. 31.
  • Toate obiectivele de interes public ce sunt în administrarea Serviciului Public de Interes Local Administrația Domeniului Public vor fi închise, cu excepția terenurilor de tenis și fotbal, care se află în aer liber.
  • Direcția de Evidență a Persoanelor va continua să funcționeze în cadrul sediului din str. Ion Creangă, nr. 57, bl. G Modern. Programul:
    – Luni – Joi: 08.00-18.30
    – Vineri – 08.00-16.00
  • Toate taxele aferente serviciului de evidență se vor achita la ghișeul de la adresa mai sus menționată, inclusiv taxa pentru eliberarea Cărții de Identitate. Accesul în directia mai sus-menționată este asigurat permanent de către un polițist local care va completa chestionarul cu privire la COVID-19, în urma declarațiilor fiecărei persoane în parte.
    De asemenea, polițistul local, va pune la dispoziția cetățenilor material dezinfectant pentru mâini. Accesul cetățenilor în cadrul direcției va fi de maxim două persoane.
  • Compartimentul Starea Civilă din sediul Primăriei Municipiului Alexandria își va prelungi programul, astfel:
    – Luni – Joi: 08.00-18.30;
    – Vineri: 80.00-16.00
    Accesul în cadrul Compartimentului Starea Civilă este asigurat de către un polițist local care va asigura permanența, va completa chestionarul cu privire la COVID-19 și va pune la dispoziția cetățenilor material dezinfectant pentru mâini. Accesul cetățenilor în cadrul direcției va fi de maxim două persoane. Oficierea căsătoriilor se vor efectua conform orarului stabilit cu participarea a cel mult 100 de persoane.
  • Direcția de Asistență Socială Alexandria va amenaja un ghișeu în vederea transmiterii/preluării documentelor interne dar și externe.
    La intrarea în sediul direcției din str. Dunării, nr. 139, se va asigura prezența obligatorie a unui funcționar public, prin rotație, pentru a nu permite accesul în direcțe a cetățenilor.
  • Centrul de Informare pentru Cetățeni (taxe și impozite precum și registratură generală) își va modifica programul: luni – vineri: 08.00- 18.30. În Centrul de Informare pentru Cetățeni va fi prezent un polițist local ce va asigura permanența, va completa chestionarul cu privire la COVID-19 și va pune la dispoziția cetățenilor material dezinfectant pentru mâini. Accesul cetățenilor în cadrul Centrului de Informare pentru Cetățeni va fi în număr de aproximativ cinci persoane.
  • Cetățenii, persoane fizice și juridice, își vor putea plăti taxele și impozitele la ghișeele special amenajate din strada Ion Creangă, nr. 139, parter și se interzice accesul la et. 2 din cadrul Primăriei Alexandria.
  • Persoanele fizice pot achita taxele și impozitele prin platforma ghiseul.ro, pe care o regăsiți pe pagina web https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public. Pentru persoanele care nu au mai achitat până la această dată online, precizăm faptul că se crează cont, conform instrucțiunilor de pe platforma mai sus-menționată. În situația în care întâmpinați probleme, după crearea contului, referitor la plata taxelor și impozitelor, puteți suna la numărul de telefon +40 0247 317732 / +40 0247 317733 (centrală), număr de interior 170, 162, 187.
    Persoanele Fizice și/sau Juridice pot achita taxele și impozitele și prin alte modalități, după cum urmează:
    – OP-uri (ordine de plată);
    – mandate poștale;
    – internet banking.

Conturile bancare în care se vor efectua plățile sunt afișate pe site-ul instituției Primăriei municipiului Alexandria la adresa de web http://www.alexandria.ro/servicii-online/impozite-si-taxe/, unde se regăsesc toate datele, inclusiv cont IBAN pentru persoane fizice ori juridice.

  • În cazul în care cetățenii solicită eliberarea certificatelor fiscale, cererile se pot transmite pe adresa de mail a primăriei primalex@alexandria.ro însoțite de documentele care atestă proprietatea imobilului. Modelul se poate vizualiza și descărca spre completare de pe adresa de web http://www.alexandria.ro/servicii-online/impozite-si-taxe/ .
  • Pe site-ul primăriei sunt puse la dispoziția cetățenilor, atât pentru persoane fizice cât și pentru persoane juridice, declarațiile pentru înregistrarea în evidențele fiscale a bunurilor imobile (clădiri + terenuri), la adresa web indicată mai sus.
  • Toți cetățenii care doresc să afle informații ce intră în competența compartimentelor: Autoritate Tutelară, Taximetrie, Registru Agricol, Fond Locativ, etc. sunt rugați să se prezinte la sediul instituției Primăria Alexandria din str. Dunării, nr. 139 – intrarea din strada Dunării.
  • Cetățenii care intră în cadrul Primăriei municipiului Alexandria vor trebui să informeze ofițerul de serviciu ce asigură permanența la punctul de acces în instituție asupra problemelor pe care dorește să le clarifice. Ofițerul de serviciu de la punctul de acces va informa telefonic funcționarul public, în funcție de petiția/solicitarea cetățeanului, pentru a se prezenta în vederea primirii/emiterii de documente.
    Funcționarii publici solicitați de cetățeni vor discuta la birourile special amenajate din holul primăriei din str. Dunării, nr. 139.
    Ofițerul de serviciu va asigura permanența, va completa chestionarul cu privire la COVID-19 și va pune la dispoziția cetățenilor material dezinfectant pentru mâini.
    Accesul cetățenilor în cadrul Primăriei Alexandria va fi în număr de aproximativ 5 persoane.
  • Toate compartimentele din cadrul instituției care au în fișa postului atribuții privind relațiile cu publicul vor desemna cate o persoană responsabilă care, la solicitarea ofițerului de serviciu de la punctul de acces, va primi și va elibera documente.
  • Salariații care nu au în atribuții program de lucru cu publicul dar sunt solicitați de diferiți cetățeni, întâlnirea funcționar public-cetățean, va avea loc la birourile special amenajate din sediul Primăriei Municipiului Alexandria ori, în afara instituției publice.

Primarul municipiului Alexandria va organiza sesiuni de audiență online în fiecare zi, începând de săptămâna viitoare!

De asemenea, în situația în care cetățenii au nevoie de tipizate ori informații pe care le consideră urgente, Primăria Alexandria pune la dispoziție un număr de telefon la care se pot trimite mesaje prin intermediul aplicației WhatsApp: 0764161615, pagina de Facebook , https://www.facebook.com/PrimariaAlexandria/ , adresa de e-mail: primalex@alexandria.ro.

Tags: combaterea infectiei cu coronavirusmodificari primaria alexandriaprimaria alexansria

Related Posts

AJOFM Teleorman: Peste 10.000 de șomeri la sfârșitul lunii mai, în Teleorman. Rata șomajului este de 9,39%
Actualitate

AJOFM Teleorman: Peste 10.000 de șomeri la sfârșitul lunii mai, în Teleorman. Rata șomajului este de 9,39%

19 iunie 2025
Noi oportunități de calificare și angajare pentru tinerii din județul Teleorman
Actualitate

Noi oportunități de calificare și angajare pentru tinerii din județul Teleorman

3 iunie 2025
A fost desemnată firma care va moderniza stația Roșiori Nord
Actualitate

A fost desemnată firma care va moderniza stația Roșiori Nord

26 mai 2025
Investiție de peste 150 milioane de euro în infrastructura de apă și apă uzată din județul Teleorman
Actualitate

Investiție de peste 150 milioane de euro în infrastructura de apă și apă uzată din județul Teleorman

21 mai 2025
Accident produs între un autoturism și un motoscuter, în Alexandria
Actualitate

Accident produs între un autoturism și un motoscuter, în Alexandria

21 martie 2025
Bărbat încarcerat, salvat de pompieri după ce i-a luat foc mașina
Comunicate de presă

Bărbat încarcerat, salvat de pompieri după ce i-a luat foc mașina

5 martie 2025

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

POPULAR NEWS

Zilele Județului Teleorman: 10-14 mai

Zilele Județului Teleorman: 10-14 mai

10 mai 2025
Primăria Orașului Zimnicea

Primăria Orașului Zimnicea anunță finalizarea proiectului de reabilitare și modernizare a ambulatoriului din cadrul Spitalului Orășenesc

3 iunie 2025
A fost desemnată firma care va moderniza stația Roșiori Nord

A fost desemnată firma care va moderniza stația Roșiori Nord

26 mai 2025
Parada Europei și-a desemnat câștigătorii ediției cu numărul 16 (Galerie Foto)

Parada Europei și-a desemnat câștigătorii ediției cu numărul 16 (Galerie Foto)

14 mai 2025
primaria orașului videle

Disponibilizări de personal la Primăria Orașului Videle. Cornel Gogan:“Nu e o decizie personală, ci una necesară. Una care trebuia luată demult”

27 mai 2025

EDITOR'S PICK

Crește numărul de pacienți cu covid-19, la Spitalul Caritas

Crește numărul de pacienți cu covid-19, la Spitalul Caritas

21 iulie 2020
Primarul Soreață nu renunță la referendumul pentru dizolvarea Consiliului Local Peretu

Primarul Soreață nu renunță la referendumul pentru dizolvarea Consiliului Local Peretu

12 februarie 2022
Idei pentru amenajarea locuintei: stilul scandinav

Idei pentru amenajarea locuintei: stilul scandinav

14 aprilie 2019
Roșioreanul Edy Niță pune Teleormanul pe harta motorsportului. Face senzație pe circuitele de drift

Roșioreanul Edy Niță pune Teleormanul pe harta motorsportului. Face senzație pe circuitele de drift

23 iunie 2021

Despre

Descoperă cele mai relevante știri și povești locale din județul Teleorman. De la actualități și evenimente importante, până la reportaje de impact și analize detaliate, Cronica de Teleorman îți aduce o perspectivă autentică asupra vieții din această regiune.

Categorii

  • Actualitate
  • Administrație
  • Alegeri locale 2024
  • Alegeri parlamentare 2020
  • Alegeri parlamentare 2024
  • alegeri prezidențiale
  • alegeri prezidențiale 2025
  • Comunicate de presă
  • Cultură
  • Descoperă Teleormanul
  • Dezvăluiri
  • Educație
  • Interviu
  • Poiana lui Iocan
  • Politic
  • Publicitate
  • Reportaj
  • Sănătate
  • Social
  • Special
  • Video

Articole recente

  • Bărbat din Roșiorii de Vede, cercetat pentru infracțiuni la regimul rutier, reținut de polițiști după ce a acroșat cu tractorul doi copii
  • IPJ Teleorman: Rezultatele obținute de polițiști în urma acțiunii din data de 20 iunie
  • AJOFM Teleorman: Peste 10.000 de șomeri la sfârșitul lunii mai, în Teleorman. Rata șomajului este de 9,39%
  • Arestați preventiv după ce au agresat fizic un bărbat de 52 de ani, din Turnu Măgurele
  • Contact
  • Despre Cookie-uri
  • Politica de confidențialitate

© 2025 Cronica de Teleorman

No Result
View All Result
  • Prima pagina
  • Actualitate
  • Social
  • Sănătate
  • Administrație
  • Politic
  • Educație
  • Comunicate de presă
  • Cultură
  • Publicitate

© 2025 Cronica de Teleorman

Acest site web folosește cookie-uri. Continuând să utilizați acest site, vă dați acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Despre Cookies.